Najbardziej modna dziewczyna MovieStarPlanet - Majzmi .!. !
Get your own Chat Box! Go Large!

Wywiady

To rubryka z wywiadami z różnymi osobami :)) .


  Wywiad z Jola.xD


Me : Mogę przeprowadzic z Tobą wywiad . ? ^_^
Jola.xD : Taa ;) .
Me : Od kiedy grasz w msp . ? ^_^ Xd
Jola.xD : Od 11 kwiaetnia ( chyba , dokladnie nie pamietam : D )
Me : Co sądzisz o ciuchach na msp , animkach itp . ? Xd
Jola.xD : Sa bardzo ciekawe .. Czesto mnie zaskakuja . ; p   
Me : Czy uważasz że masz styl na msp . ? Ktoś Ci mówił że czasami źle wyglądasz . ? Xd
Jola.xD : Hmm .. Mysle ze mam styl ; )
Jola.xD : Nikt mi jeszcze nie powiedzial ze brzydko wygladam . 
Me : Podobają Ci się konkursy . ? :D . 
Jola.xD : Oczywiscie, a najbardziej chyba mi sie spodobal Konkurs halloowen : D
Me :  Na kim kierujesz swój styl ubieranie sie na msp . ? 
Jola.xD : trudne pytanie xd
Jola.xD : Raczej na nikim, czesta gdy oglodam telewizor wpada mi to glowy jakis super styl . 
Me : Dzięki za wywiad i pozdrawiam . :)
Jola.xD: Ja rowniez : )


Wywiad z kosztaniczka45 :


Me : Mogę przeprowadzic z Tobą wywiad . ?
Kosztaniczka45 : Tak :D
Me : Od kiedy grasz w msp . ?
Kosztaniczka45 :  7 lutuego 2011 roku .
Me : Co sądzisz o ciuchach na msp , animkach itp . ? Xd
Kosztaniczka45 : Są spoko  , ale jenda bluzka mi się nie podoba bo ma twarz bibera x-o .
Me :  Czy uważasz że masz styl na msp . ? Ktoś Ci mówił że czasami źle wyglądasz . ? Xd
koszatniczka45: ymm styl no nie wiem może troche emo nie wiem dokładnie ale nikt mi nie mówił że źle wyglądam .
Me : Podobają Ci się konkursy . ? :D
koszatniczka45: nom sącałkiem spoko
Me : Na kim kierujesz swój styl . ?
koszatniczka45: ymm pomyśleć 
koszatniczka45: sama nie wiem mam swój własny styl
Me : Dzięki za wywiad i pozdrawiam :)
Kosztaniczka45 : Też Cię Pozdrawiam ;))


Wywiad z Patki123 :


Me    : Od kiedy grasz w msp . ? Xd
patki123: od 06 . 03 . 2011 rok
Me    : Co sądzisz o ciuchach na msp , animkach itp . ? Xd
patki123: są bardzo fajne i super niektóre takie do pupy :D
Me    : Czy uważasz że masz styl na msp . ? Ktoś Ci mówił że 
patki123:nie ,  styl na msp mam różny ale czasem wole czerwony ;p 
Me    : Podobają Ci się konkursy . ? :D . 
patki123: takk tylko z tym wcześniejszym o ufo nieee
Me    : Na kim kierujesz swój styl ubieranie sie na msp . ? 
Patki123 : Na nikim
Me : Dzięki za wywiad ^^
Patki123 : :)




Wywiad z Diva-xd


Me    : mogę przeprowadzić z tobą wywiad?
Diva-xd: tak 
Me    : od kiedy grasz na MSP?
Diva-xd: od czerwca
Me    : co sądzisz o ciuchach animkach itp na MSP?
Diva-xd: wiele z nich mi się podoba jednak niektóre fryzury są dziwne 
Diva-xd: animki są fajne podobająmi się chyba wszytskie 
Me    : Czy uważasz że masz styl na msp? Ktoś Ci mówił że czasami źle wyglądasz?
Diva-xd: raz tak było , ale ta osoba miała 0 lvl więc pewnie co ze złości powiedziała , uważam że mam wiele osób mi mówi ze ładne
Diva-xd: ładnie wyglądam 
Me    : podobają ci się konkursy?
Diva-xd: tak , niektóre były dziwne albo nie podobały mi się  w nich rzeczy ale większośc jest super
Me    : na kim kierujesz swój styl ubierania się?
Diva-xd: Na swój styl z reala , może troszkę na Paoli  bo naprawde cudne looki robi 
Me    : czy kiedyś miałaś stylistę na MSP?
Diva-xd: nie 
Me    : dziękuje za wywiad
Diva-xd: też dziękuje 



Wywiad z Madzulka2406




Me : mogę przeprowadzić z tobą wywiad ? :)
Madzulka2406: jasne
Madzulka2406: pierwszy raz mnie ktoś o to prosi więc..
Me    : od kiedy grasz na MSP?
Madzulka2406: dokładnie od 7 lipca
Me    : co sądzisz o ciuchach, animkach itp na MSP?
Madzulka2406: do animek i ciuchów jednak troche bym dodała
Madzulka2406: gdy czasami robie film brakuje mi animacji które mogł by
bardziej ubarwnić film
Me    : Czy uważasz że masz styl na msp? Ktoś Ci mówił że czasami
źle wyglądasz?
Madzulka2406: jak miałam mniejszy level to mi mówili ze wyglądam na
zerowy ale teraz mało mnie to obchodzi czy podobam sie innym
Madzulka2406: ubieram sie tak jak mi sie podoba
Me    : pamiętam twój jeden look zrobiony przez zerowy level
Me    : podobają ci się konkursy?
Madzulka2406: tak,moderatorzy są pomysłowi
Me    : na kim kierujesz swój styl ubierania się na MSP?
Madzulka2406: raczej mam swój styl,ale czasmi zainspirują AnanaseQ i
Paola
Madzulka2406: zainspirują mnie
Me    : czy miałaś kiedyś stylistę?
Madzulka2406: Nie nigdy.Nie lubie jak ktoś mi narzuca styl.Mam swój
własny gust i nikt poza mną go nie zna:-)
Me    : dziękuję za wywiad
Madzulka2406: nmzc:-)





Wywiad z Νέμεσις


Me    : mogę przeprowadzić z tobą wywiad?
Νέμεσις: jasne ;)
Me    : od kiedy grasz w msp?
Νέμεσις: od 4.09.2011 ;p  wystarczy że zobaczysz moją biografie :)
Me    : co sądzisz o ciuchach, animkach itp. na msp?
Νέμεσις: że są super ( ale nie wszystkie) ;p
Me    : czy uważasz ża masz styl na msp?
Νέμεσις: mi się mój styl podoba ;p wiec tak :D
Me    : ktoś ci mówił że czasem żle wyglądasz?
Νέμεσις: tak ;p nie wyszystkim się podoba mój styl ;p
Me    : podobają ci się konkursy ?
Νέμεσις: nom są fajne :)
Me    : na kim kierujesz swój styl ubierania się na msp?
Νέμεσις: sama na sobie :D
Me    : czy kiedyś miałaś stylistę na msp?
Νέμεσις: nie ;p
Me    : dziękuje za wywiad :)
Νέμεσις: polecam sie na przyszlość :p