Jesteem nowym prowadzacym blooga wiec ....Zaczynaam .xd
Nam msp jest zimaa .xd
Wymymsilem 2 strooje ktore moga wam sie spodobac :
Dla dziewczyny :
Tsaa ... zaszalalem z zoltyym ...xd Mi sie trooche podoba . xd Jak chcesz go kupic do idz do sklepuu .x3
A chlopacy :
Tutaaj zaszalem z czerwoonym ...Bialee buciki na msp sa teraz najmoodniejsze wartoo je kupic ...xd Ten akurat strooj jest taki sobie :S
Soryy ze tak malo ,ale zaczynam ..xd
I to na tylee ...Paaa .! xD
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz