Najbardziej modna dziewczyna MovieStarPlanet - Majzmi .!. !
Get your own Chat Box! Go Large!

31 grudnia 2011

Wyniki Konkursu ;D .

Nadszeedł czas na wyniki konkursuuu x d .
Dośc dużo osób wzieło udział  , ale razem z Amilką musiałyśmy wybrac tylko 3 no i + wyróżnienie :D  .
No to ;D . Czas do wynikóóów -,- xD

1 Miejsce - Majzmi . ! ;D
Wiem że trochę zaszalałam z różem  ,
ale to po części mój styl w realu ,
ale oczywiście , tylko po części .
By Majzmi .
Dziewczyna zaszalała z różem x D . Choc sama różu nie lubię , jej looks bardzo ładnie wyszedł ^^ .  Mam nadzieje że się ze mną zgadzacie : 3 . Majzmi wygrywa - 2 prezenty z listy życzeń do 500 Sc , Czyli prezenty do 1000 Sc ;D , Grafa , od wszystkich autorów bloga [ Bellusia , Amilka1 , 'Conversy , Akwimos1 , Goth_Lala , Oneboys - Musicie dac grafa Majzmi ] xd , Oglądam tw 4 filmy , Twój nick zostaje umieszczony nad chatem ;D .

2 Miejsce - Akwimos1 . ! ;D

Ten zaś z kolei zaszalał z czerownym i białym XD . Polska x D . Kibic chyba XD . Mi się podoba , jak i również innym którym to pokazywałam ;D .  Akwimos1 wygrywa - 1 prezent z listy życzeń do 400 Sc , Graf ode mnie xd , oglądam tw 2 filmy , zostajesz MovieStar Miesiąca ;D .

3 miejsce - Hmm ... 'Conversy - Oraz - CrazySyla . ! ;D



Jak każdy zaszalał z jakimś kolorem , ona zaszalała z błękitnym .. ? xD . To że ten looks , miała w swojej garderobie , właśnie zwiększyło jej szanse na wygranie ;]] .

CrazySyla :
Naprawdę mi się spodobał ^^ . Decyzja z ostatniej chwili że ona dostała 3 miejsce [ egzekfoo xd ] , bo nie zauważyłam jej pracy , myślę że się to wam podoba :P .

'Conversy & CrazySyla wygrywają - 1 prezent z listy życzeń do 350 Sc , Graf ode mnie i Amilki1 , Oglądnięcie 1 filma , + admin na tydzień - 'Conversy brak admina bo ona już go maaaa x d .


Są również wyróżnienia ;D ...

1 wyróżnienie - Oneboys ;D
...

Looks który mi się spodobał , ale mniej niż inne ;D .  Oneboys wygrywa - Oglądnięcie 2 filmów , Grafa ode mnie i Amilki1 .

2 Wróżnienie ................

Goth_Lala ;D

Praca się podoba - A Goth_Lala wygrywa to samo co Oneboys xD


Chcieliśmy wam powiedziec że konkurs był sprawiedliwy , bo ja sama mówiłam do autorów że mogą brac udział w tym konkursie ... Właśnie każdy wziął udział w autorów z czego się ciesze , że wygrali jakieś miejsca , i udowodnili że znają się na tej ' modzie msp-owickieem xd ' ....

To tyle - Nagrody powinny byc rozdane do jutra do końca dnia .
ALE PROSZĘ SIĘ PO NIKE ZGŁOSIC . ! INACZEJ NAGRODY ZOSTAJĄ WYCOFANE . !!

Bellusia ;P

28 grudnia 2011

Ubrania z konkursu...

No hej!
Nowy konkurs to ...
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!! :D

Zawsze narzekacie że nie macie vipa.. hmm.. ja bym nie narzekała.. zobaczcie jak można się fajnie ubrać :


Zdjęcie nie wyszło ale kk... ;)  Gdybym nie miała vipa bym się tak ubrała :D  Ale pewnie pytacie "czemu trampki?" no więc.. ja zawsze ubieram trampki nawet na impre.. bo to fajnie wygląda ;p
Z twarzy nic nowego nie ma więc pewnie nie warto dodawać ;p



A Może coś dla " Nie " Vip . ?

W stroju dla chłopców :
Możne złączyc pare nowych rzeczy z konkursów , ale i można dodac pare z innego rodzaju . ? ..
Pomieszasz je kolorowo i jest gicior x D . Myśle że ten looks mi wyszedł : 33
Sam sobie stwórz looks , który się tb podoba x d ..


W Stroju dla dziewczyn :

Też trochę zaszalałam z białym i żółtym , ale myślę że są dobre ;3 .  Prawie wszystko z konkursu , oprócz butów - bo butów żadnych nie było L= . Sama dodaj sobie dodatki i zmień kolory a masz cudny looks < 3 .

To na tyle ,więc pisała,  wasza gσтн_ℓαℓα

25 grudnia 2011

Konkurs . ! ;D


Postanowiłam zrobic konkurs ... Mam nadzieję , że ktoś weźmie udział . ! ;D
Konkurs , jest dośc łatwy .. ? Ale trzeba  miec wyobraźnie .. ;] . Konkurs dotyczy bloga , no niee żeby zrobic ^^ . Po prostu o modzie . ! ;D .
Co trzeba zrobic . ? ...
Trzeba  wejśc w sklep , i zrobic jak najlepszy looks . ! .. Nie musisz tego kupywac ... Ale zrób screna i wyślij mi na e-maila [ moda_z_msp@autograf.pl ] ... Kapujesz . ? :<
Jeszcze raz powtórze ...
Wchodzisz w sklep z ubraniami , tworzysz swoją kreację , robisz screena , i wysyłasz mi na e-maila [ e-mail podany wyżej ] .


Co musi zawierac treśc e-maila wysłanego z pracą . ?
1 . W temacie ma byc " Konkurs Mody 2011 " xD .
2 . W treści ma byc zawarty : Twój nick z gry [ msp -.= ] , i czy jest to Twój styl , czy może Ci tak wpadło do gustu ;D .


Oczywiście , nagrody ;P .

1 Miejsce -  2x - prezent z listy życzeń do 500 Sc , Graf od współbotwórców bloga , pokazanie pracy na blogu , oglądnięcie 4 filmów , i twój nick zostanie umieszczony nad chatem , że ty jesteś modna / modny .
2 Miejsce - 1x - prezent z listy do 400 Sc , Graf ode mnie , pokazanie pracy na blogu , oglądnięcie 2 filmów  , zostajesz MovieStars tygodnia .
3 Miejsce - 1x - Prezent z listy do 350 Sc , Graf ode mnie i Amilki1 , pokazanie pracy na blogu , oglądnięcie 1 filma , Admin na chat'cie przec tydzień .

Nagrody są dośc duże ...
... Czas zgłoszenia prac jest aktualny do : 31.12.2011 .
Wyniki zostają ogłoszone  W sobotę - 01.01.2012 .


ZAPRASZAM SERDECZNIE DO BRANIA UDZIAŁU . ! ;DD
I MÓWIĘ  - TEN KONKURS JEST BARDZO ŁATWY . !


Do zobaczenia ;] .



24 grudnia 2011

Blog znowu rusza ;D .

Blog znowu rusza . ! ;D .
Po kilku tygodniach milczenia ... Blog znowu aktywowany ^.^ .
Tym razem ma inny wygląd .. I ... Pożegnaliśmy się z paroma autorami bloga ;[[ .
Nie wykazały się . Nie przeszły terminu próbnego ...
Jedna osoba zostaje ;D . Jest nią Amilka1 . ! ^^ .
Brawo ;pp .
Mhmmm ... Nadal szukam kogoś kto by mógł prowadzic bloga ;DD . Tak na serioo ;D .

... Shhh .....

Zauważyłam że ludzie się ode mnie odgapują x_x .
Ja pierwsza miałam taki blog o modzie ;pp . A już widze 2-3 takie blogi :< ..
Nie podam linku , szanuje te osoby i nie zamieżam ich kompromitowac ;D .
Alee ...  Jeżeli ktoś chce miec taki blog o modzie ... Nie warto się mnie zapytac o zgodę . ? ...
Warto . ! ;D . Bo jak się mnie zapytasz , i pozwolę , to jest większa gwarancja że nie zgłosze tego bloga ...
A czym grozi zgłoszenie . ? Jeżeli sprawa się rozwinie , zostaniecie zablokowani na stronie blogspot.com za kopiowanie blogów ;pp . Nie zmuszajcie mnie do tego ;DD .

Więc jeszcze raz mówię ...

1. JEŻELI CHCESZ MIEC TAKI BLOG O MODZIE  , MUSISZ SIĘ MNIE SPYTAC , BO JA NIESTETYY ... ZROBIŁAM TAKI BLOG PIERWSZA ... JEŻELI ZROBISZ TO BEZ MOJEJ ZGODY TEN BLOG ZOSTAJE ZGŁOSZONY ... [ Czytaj wyżej ]
2. SZUKAM KOLEJNYCH OSÓB DO PROWADZENIA BLOGA . WARUNKI :
MUSISZ ZNAC SIĘ NA GRAFICE I PISAC ORTOGRAFICZNIE X_X . NIE NP : Chej , Dzienkuje x_X .


To tyle ;]] . Do zobaczenia w następnym poście ;DD

15 listopada 2011

Ubrania z nowego konkursu ...

Trochę późno piszę o konkursie ale jest . Chociaż będę pisac tylko o modzie , nie animki , tła do filmów itp .

Nowy konek to Waleczna czy Wieczna Miłośc .
 Tak trochę o Zmierzchu pomyśleli [ Zmierzch - Film Fantasty , Romans ] : ]] .
Jak można fajnie wyglądac bez vip w tym konkursie . ?
:
Coś tak do konkursu : 3 .

Ale , możesz i ty wymyślic swój własny strój : DD ...

 
   Co do twarzyy :

Troszkę mi nie wyszła , ale , spx ;33 .
Oczy - Powinny byc ciemnego koloru ...
Usta - Nie wiem jakie ;xx .
Nos - Jaki tam chcecie ^ ^

 
        Tu masz kolory pasujące do tego konkursu ...  [ Kolory są zaznaczone czerwonym obramowaniem , jeżeli nie widzisz zdj klikniij na nie . ]




Jeżeli masz to wszystko , to możesz brac śmiało udział w konkursie . !
;DD

Powodzenia i Paa : ]]

6 listopada 2011

Ech ..

Przepraszam że teraz w ogóle nie pisze . Ale mam  bardzo Ciężki tydzień . Codziennie sprawdziany w szkole , i to nawet 2 w jeden dzień . Muszę się uczyc , ale również muszę zyskac przewagę na msp w fame . Ponieważ ktoś kogo znam mnie goni :D . Ten kto to czyta to już wie , że już go trochę wyprzedziłam ;DD .
Amilka1 - Proszę , napisz coś , nie tylko wywiady ;)) . Będę Ci wdzięczna ; )) . Dzięki Ci jeżeli to zrobisz ;DD .
Olga3a - ty też -,- xDD
Natalika992 - Jeżeli nadal masz na mnie focha to powiedz . A jak nie to powiedz że nie chcerz pisac bloga . Z góry Dzięki ;D


Pozdrawiam ^ . ^

Bay ;DD

2 listopada 2011

Cjuffy x d

Jak sama nazwa wskazuje bd rozmawiać o ciuchach :D
Główny temat nastolatek ; >>


" JAK SIĘ UBIERAĆ I NIE UBIERAĆ " ;33


Często widzę osoby , które są tak ubrane .:



Sukienka spox .. 
buty .. no jakoś ujdzie : P
Ale te spodnie .?! : |
Co ma piernik do wiatraka .. ?
Często widzę te spodnie - są " ok. " , no ale no do sukienek .?! -_-
Nie ładnie to wygląda , dlatego odradzam takich kompletów ;3




Przepraszam , że krótki post , ale jestem początkująca w dziedzinie mody :)
Ale .. ale będzie lepiej xd 

Baj , natalika992 ; 3

1 listopada 2011

Stroje Które Mi się podobają :D .

Tak , to post , o tym , że ja poazuję wam pare stroi które mi się podobająą ^^ .
  Nie komentujcie jeśli wam się to nie podoba ;)) . Z góry dziękii xD . 


Tak wiem , nie jest to rewelacja [ jak dla Ciebie ] . Ale mi się podoba  . Taki strój możecie znaleśc u Kosztaniczka45 .


Nioch , ładny strój nie . ? Yeeees :P . Ten strój możesz znaleśc w garderobie Patki123 . Dopasowane kolory , ciuchy ; ^ . Spk ;D . 




Ten looks mi sie najbardziej podoba ; ^^ . Też możesz to znaleśc w garderobie Patki123 .  Strój zrobiony przezemnie xD . No  , ja ją tak ubrałam ; ^^ . Możesz sobie kolory pozmieniac , ale nie zmieniaj włosów , są super < 3 .






To są dziewczyny xD . Looks które mi się spodobały , ale nie tylko dziewczyn mi się spodobałyy xDD ..


Shah , super ^_^ . Jeżeli chcesz kupic ten looks [ Oczywiście Chłopacy xD ] To znajdziesz go w garderobie Akwimos1  ;DD .   Nazwałam ten loks " Pan Gumiak " Xd . Hah ; ^


Zauważyliście chyba że te wszystkie looks chłopaków to są loks akwimosa1 ;D Xd . YY , ok ;D . 
                                                                       /\
                                                                       |
Wyszło mi , nie wiem sama , eeee :D . Fajny loks ^.^ . Polecaam ;P .


Kujonek ;^ . Heh xD . Looks zrobiony przez Patrycja99 dla Akwimos1 . xD . Kupic , to sobie kupisz , jak znajdziesz to albo w garderobie Akwi albo w sklepie ;D . 




Dobra , dziś 1 Listopad , trzeba iśc na cmentarz >.<  . Nie mam po co tam iśc , ale ok ;D . Byee ; )) .


    Może skomentujesz jakiś post . ? Będe Bardzo Wdzięczna ;DD .
 PzdR . ;D

30 października 2011

Prowadzący Bloga ...

Dużo osób chce prowadzic tego bloga ... Informuje , NIE PRZYJMUJE JUŻ NIKOGO DO BLOGA . ! 
Mogłeś / Mogłaś zgłosic się wcześniej  . Ale , jest jeszcze jedno miejsce ;) . Dziewczyny , nie róbcie sobie nadziei ;D . To miejsce jest dla Chłopaka , który zajmował się pisaniu o modzie dla chłopców ;)) . Który pierwszy ten lepszy ^_^ .  

    Mamy już pełny skład ;) . Przepraszam , ale nie mogę już was przyjąc ...

W skład wchodzi :
  Bellusia [ ja xd ] - Administrator
  Natalika99 - Autorka
  Amilka1 - Autorka
  Olga3a - Autorka


Do zobaczeniu w następnym poście . ! :) .
  Byee ..... ;D

 

Moda - Bez Vip

Nie którzy nie Vip'owie chcą wyglądac jak Vip , ale im się to nie udaje . Moda mieści różne style , kolory , dodatki itp ...  Ale na msp są też ciuchy które Cię wyróżnią ...
   Przykład :

Zastosowałam róż , ponieważ taki miałam kaprys ;) . Wszystko - nie dla Vip . ! :)) . Może skierujesz się właśnie ty , by zakupic taki loks ;)) . Poszukasz sobie w odzieży , te rzeczy nie szukałam aż tak daleko :D .     


    Dotkneło mnie jedno pytanie - Czemu robię te napisy na obrazkach . ?
Odpowiedź jest prosta ;)) . Nie chcę żeby ktoś kopiował mi moje zdj . Ja , naprawdę się nad tym napracowałam , bo znaleśc dobre , pasujące ubrania to nie jest tak łatwo . 


Kolejny przykład :


Mi się podoba ;33 .  5 minut , i już znajdziesz to w sklepach . ! :)) .  Styl jak styl , podoba Ci się to , kup . ! ^^ . Tych ciuchów szukałam z jakieś 30 minut ;// . Emm , ok :)) ..


  Przejdźmy też do chłopaków ;DD :


Tu dodatki możecie sobie sami kupic : D . Co chcecie , alee , pod kolor ;) , inaczej pasowac nie będzie :X  .  Inne kolory też możecie sobie ustawic ;D . Nie mówię że tylko teen -,- .




Ten look mi się podobaa +.+ Xd . Nie drogo ;)) . Zmień kolory , dodatków pare ^_^ . I masz super strój ;DD . 




To na tyle :)) . 
   Co tydzień będe wybierac osobę która ma najładniejszy looks o.o xD . Możesz to byc ty :D . 


Byee , Bellusia ;)

29 października 2011

Twarz

Cześc . Będe prowadzic tego bloga o modzie ;) . Ale mniejsza z tym , przejdźmy do tematu ...

  Połowa MovieStar's nie wie , jak można dopasowac dobrze twarz ...
 
       Dziewczyna :

Dziewczyny wyróżniają różne style ... Sweet , Emo , , itp ;D .  

                           Nie którzy wybierają różnorodne usta , nosy , i oczy . Byle by było , nie chodzi o to , trzeba dopasowac , ponieważ nawet przez ciuchy  na msp ludzie Cię oceniają ;) . Dajmy przykład takiej dziewczyny :
                  Już daje wrażenie że jest brzydka , nikt jej nie będzie lubic :/ . No tak jest , dla mnie liczy się charakter :) . Nie ciuchy -,- . Ale dla większości to oni oceniają po wyglądziee :(( .




Kolejny styl to Emo   . Emo to styl dla smutnych dziewczyn których nikt nie rozumie . Są takie osoby na MsP . Ale nie które udają , ych , nie wtrącam się ... Co zrobic by wyglądac jak Emo . ?
Emo łatwo jest rozpoznac , ciemny makijaż daje we znaki ;) .  Kolczyk w ustach jest popularny ;DD . Nawet bardzo , ja sama go mam ;3 , ale nie jestem Emo : D . Jestem , niebieską panną ^_^ Xdd .
    Jeżeli chcerz byc Emo na MovieStarPlanet to kup sobie oczy takie jak na przykładzie ;)) .  Chociaż stylu nie polecam bo ludzie ich wyzywają od różnych takich :// . Ech xD


 Styl Normalny . ? Tu można miec wygląd jaki się chce :)) . Przykład:
Tu nie będe wchodzic w temat , ponieważ tu każda dziewczyna może robic ze swoją twarzą co chce :D . 


  Chłopak :
Chłopak też wyróżnia się stylem , są style np : Chłopak też może byc Emo ;DD , może byc , norlamny lub nawet dresiarzem xDD . Nie radze . ! :D xD

Przykład brzydkiego chłopaka . ? Yyyy .. :D
Dosłownie , Chińczyk O_O . Dla mnie jest to ochydna twarz . ! : O .  
   MovieStar's o nicku Loks ma takie oczy :// . Nie mówię że ładnee +.+ . Naprawdę , zanim kupisz co kolwiek z " Klikinki Pięknej " to przemyśl to ...


Chłopak Emo ... Ych -,- . Nie lubie zabardzo tego stylu :( ...
Widac jaki styl ;)) . Nie lubie tych oczu +.+ . Ale ok ;DD . Spx ;] .


Chłopak Normalny xD . Dam przykład bo i tak jest wiele możliwości . ! :D
Spoko ;D . Tacy są fajni ^_^ Xd .   




Jeżeli Ci się nie podoba to co napisałam to powiedz ;)) .  
  Jeżeli masz pytania to napisz na [moda_z_msp@autograf.pl] . Możesz napisac co chcerz , np : co mam napisac w następnym poście , co Cię interesuję ^_^ . Ja odpisze . ! :)) .
 Naprawdę , jeżeli Ci się nie podoba to nie wiem :) . Ważne że twój styl podoba się Tobie . ! I to się liczy ;) .


     
 Mała Informacja :


Szukam 2 osób które mogły by pisac tego bloga ;)) . Warunki żeby się zgłocis masz w zakładce " Info " Nad Chatem ;P . Jeżeli chcerz się zgłosic piszesz mi na MAILA NA MSP . ! W treści " Spełniam wszystkie warunki . ! Chciałabym / Chciałbym prowadzic tego bloga :) " . Jeżeli się zgłosisz , masz 2 dni , na to by wykazac się , i pokazac że stac Cię , i że będziesz pisac tego bloga . ! ^_^ .


Pozdrawiam ...
    Bellusia ;P